tr_tnav tl_tnav
کد خبر: ۱۵۸۴۳
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۰
معاون خدمات شهری شهرداری اهواز خبر داد
معاون خدمات شهری شهرداری اهواز با اشاره به وجود آبگرفتگی در ۱۰ نقطه شهر، از تلاش برای رفع آبگرفتگی‌ها و برنامه‌ریزی برای مدیریت بارندگی بعدی خبر داد.

علی شمسی بامداد امروز (۶ فروردین‌ماه) با اشاره به آخرین وضعیت آبگرفتگی در اهواز اظهار کرد: بارندگی روز یکشنبه در اهواز بی‌سابقه بود و در مدت ۴۰ دقیقه حدود ۴۰ میلیمتر بارندگی داشتیم و تجمع آب در مناطق مختلف، به دلیل سیلابی بودن بارندگی بوده است.

وی افزود: با توجه به شدت بارندگی، در برخی نقاط که سطح منازل از سطح خیابان‌ها پایین‌تر بوده، آب وارد تعداد کمی از منازل شده است که تعداد آن‌ها به اندازه انگشتان یک دست بوده است.

معاون خدمات شهری شهرداری اهواز گفت: در حال حاضر آبگرفتگی در بیشتر نقاط شهر فروکش کرده است و تنها در  ۱۰ نقطه از جمله سپیدار، بلوار شهید هاشمی، شهرک اهواز، شهرک دانشگاه، ملاشیه و پشت دیوار بهشت آباد آبگرفتگی وجود دارد. تلاش بر این است تا بارندگی بعدی که اوج آن ساعت ۵ صبح رخ می‌دهد، آبگرفتگی‌ها رفع شود تا بارندگی بعدی مدیریت شود.

وی با اشاره به آماده‌باش نیروهای عملیاتی بیان کرد: نیروهای شهرداری با تمام تلاش در حال رفع آبگرفتگی هستند. یکی از نقاطی که در بارندگی‌های گذشته دچار مشکل می‌شد خیابان ادهم بود و درمورد شرایط آن نگران بودیم که با اقدامات انجام شده، اکنون آبگرفتگی آن کاملا رفع شده است.

 

منبع: ایسنا

نام:
ایمیل:
* نظر:
tr_sar tl_sar
آخرین اخبار