tr_tnav tl_tnav
کد خبر: ۱۴۳۶۳
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۰
منتخب مردم آبادان در مجلس یازدهم:
بی توجهی به مقوله مهم تولید و شعار حکیمانه رهبر معظم انقلاب در نام گذاری امسال به عنوان سال «جهش تولید»،جهش تولید با بی تحرکی و بی توجهی به واحد‌های صنعتی و جذب و تشویق سرمایه گذاران محقق نمی شود.
سیدمحمد مولوی در گفتگو با ایفانیوز با انتقاد از بی توجهی به مقوله مهم تولید و شعار حکیمانه رهبر معظم انقلاب در نام گذاری امسال به عنوان سال «جهش تولید گفت: جهش تولید با بی تحرکی و بی توجهی به واحد‌های صنعتی و جذب و تشویق سرمایه گذاران محقق نمی شود.
وی خاطرنشان کرد: تحقق جهش تولید برای استانی با اینهمه قابلیت و ظرفیت های بلااستفاده مانده، قابل تحقق است اما این موضوع نیازمند برنامه ریزی، برگزاری جلسات تخصصی و حتی تشکیل ستاد ویژه جهش تولید است.
منتخب مردم آبادان در مجلس یازدهم تصریح کرد: سوال ما از استاندار خوزستان این است که دو ماه از سال گذشت چه تعداد جلسات اقتصادی در حوزه رونق و جهش تولید برگزار شده و چند جلسه برای رفع موانع و مشکلات فراروی تولید کنندگان و سرمایه گذاران تشکیل شده است؟!.
وی افزود: به بهانه کرونا که نباید اجازه داد اقتصاد خوزستان نابود شود و تولید را متوقف کنیم ما در کنار بازار تشنه عراق داریم چرا باید کالاهای صادراتی به عراق اکثرا تولید استان های دیگر باشد؟!.
مولوی گفت: سوال بنده از استاندار و مسوولان ذیربط در حوزه های اقتصادی و صنعتی این است چرا باید لبنیات مورد نیاز مردم خوزستان از شهرهای شمالی تامین شود؟ آیا استاندار و مسوولان به برند لبنیات موجود در سفره های یومیه خود توجهی نکرده اند؟ آیا با این همه ظرفیت های موجود نمیتوان مراکز تولید موارد لبنی را تولید و به عراق و حتی استان های دیگر صادر کرد؟!.
وی ادامه داد: بدیهی ترین مواد غذایی مردم از استان های دیگر تامین میشود براستی چرا نباید انواع شرکت های تولید کالاهای مصرفی و مواد غذایی در استان خوزستان تولید شود که حجم عظیم بیکاری و به تبع آن معضلات اجتماعی کاسته شود؟!.
مولوی خاطرنشان کرد: در بررسی هایی که انجام شده اکثر مراکز تولیدی موجود در استان یا نیمه تعطیل هستند و یا آن مراکزی که مشغول فعالیت هستند با مشکلات متعددی دست و پنجه نرم میکنند و در این حال دهها مراکز صنعتی نیز وجود دارد که فقط غایت از تاسیس آن به جیب زدن تسهیلات کم سود و ... بوده و اساسا وجود خارجی ندارند.
منتخب مردم آبادان در مجلس یازدهم گفت: در این دو ماه هنر برخی مسوولان تنها این بوده که فقط برای تعطیل کردن مراکز اقتصادی تصمیم گرفته اند اما برای رونق آنها و چگونگی جبران خسارات ناشی از تعطیلی و بیکار شدن نیروی انسانی و ضرروزیان تولیدکنندگان هیچ راه حلی ارائه نمی کنند./ ایفانیوز

نام:
ایمیل:
* نظر:
tr_sar tl_sar
آخرین اخبار