tr_tnav tl_tnav
کد خبر: ۱۴۴۳۸
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۲
نماینده مردم خرمشهر و مینوشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: طبق توافقاتی که صورت گرفت، قرار است در آینده نزدیک شرکت تاسیسات دریایی که مدت فراوانی در هاله‌ای از ابهام قرار داشت، مشغول به فعالیت شود‌.

سید لفته احمدنژاد نماینده مردم خرمشهر و مینوشهر در مجلس شورای اسلامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرمشهر، اظهار کرد: طبق توافقاتی که صورت گرفت، قرار است در آینده نزدیک شرکت تاسیسات دریایی که مدت فراوانی در هاله‌ای از ابهام قرار داشت، مشغول به فعالیت شود.

وی عنوان کرد: طبق تعهداتی که صورت گرفته این شرکت بناست که با ظرفیت دو برابر وارد مدار شود که نتایج نهایی آن در آینده نزدیک و با سفر هیاتی از پایتخت به خرمشهر به سرانجام می‌رسد.

نماینده مردم خرمشهر و مینوشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: فعالیت مجدد با ظرفیت دو برابر این شرکت برای شهرستان مایه برکت است چرا که در پی آن جوانان بومی شاغل خواهند شد.

احمدنژاد بیان کرد: این شرکت سال‌های سال فعال بود اما به دلیل تحریم‌ها و برخی از سوء مدیریت‌ها در سالهای اخیر دچار رکود و افت شد.

وی اشتغال را مطالبه به حق و اول جوانان خرمشهر دانست و عنوان کرد: بنده تلاش می‌کنم از طریق پیگیری‌های مختلف این مطالبه را در شهرستان خرمشهر به تحقق برسانم.

نام:
ایمیل:
* نظر:
tr_sar tl_sar
آخرین اخبار