tr_tnav tl_tnav
کد خبر: ۱۴۳۲۷
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۴
وی در جلسه ی امروز گفت ایجاد هرگونه محدودیت، صرفا از طریق ستاد ملی کرونا در تهران خواهد بود و استاندار ها و یا بخش های بهداشتی نمی توانند در این زمینه تصمیم گیری کند.

در ادامه نیز گفت: نه امروز و نه در ایام نوروز و قبل و بعد از آن قرنطینه نداریم و همه در کسب و کارشان آزادند و خدمات دولت نیز به طور معمول به مردم خواهد رسید.
رئیس جمهور همچنین با اشاره به بررسی تأثیر بیماری کرونا بر کسب و کارها، گفت: تصمیم جمع بر این بود و تاکید کردیم که باید شرایط و روند اقتصادی و نیز تعامل مردم و فعالیت‌های اقتصادی برغم اینکه با کرونا مواجهیم باید پروتکل‌های بهداشتی مدنظر قرار گیرد و در عین حال فعالیت اقتصادی عادی باشد.
روحانی که در نشست مشترک ستاد اقتصادی دولت و نمایندگان فعالان اقتصادی سخن می‌گفت، با تبیین مصوبات دولت برای حمایت از قشرهای آسیب پذیر، افزود: نخستین بسته حمایتی برای این افراد همین هفته و تا قبل از سال نو پرداخت می‌شود و سه بسته دیگر نیز در ماه‌های بهار ۹۹ به آنان پرداخت خواهد شد. وی گفت: درست است که این روزها روزهای راحتی نیست و مشاغل و مردم با سختی توام هستند، اما مطمئن باشید نیازهای بهداشتی، درمانی، ارزاق عمومی و نیازمندی‌های ضروری تامین شده است و دولت حمایت خود را از این افراد انجام می‌دهد.
رئیس جمهور ابراز امیدواری کرد: مردم بتوانند با مراعات دستورالعمل‌های بهداشتی به زندگی معمولی خود در فعالیت‌های اقتصادی ادامه دهند و خداوند در روزهای پایانی سال به مردم ما کمک خواهد کرد و از این مقطع سخت عبور می‌کنیم.
روحانی افزود: همه تلاش ما این است که فعالیت‌های اقتصادی، خدماتی که دولت انجام می‌دهد، حتی الامکان به گونه‌ای باشد که مردم در خانه بمانند و در جایی اجتماع نکنند و یا اگر اقدامی انجام می‌دهند در چارچوب یک اصول بهداشتی باشد. رئیس جمهور تصریح کرد: بر این نکته هم تاکید می‌کنم که نسبت به اینکه کاری، روزی و ساعتی تعطیل شود و کسب خاصی مورد محدودیت قرار بگیرد، مرجع آن فقط ستاد ملی مبارزه با کرونا در تهران است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
tr_sar tl_sar
آخرین اخبار