tr_tnav tl_tnav
کد خبر: ۱۴۳۲۶
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۵
منتخب مردم اهواز، باوی، کارون و حمیدیه: منتخبان خوزستان با نماینده ولی فقیه دیدار کردند/اتحاد رمز پیشرفت منتخب مردم اهواز، باوی، کارون و حمیدیه: منتخبان خوزستان با نماینده ولی فقیه دیدار کردند/اتحاد رمز پیشرفت
اهواز- منتخب مردم اهواز، باوی، کارون و حمیدیه گفت: اتحاد، انسجام و هماهنگی بین نمایندگان حوزه‌های انتخابیه مختلف خوزستان رمز پیشرفت است و موجب بهبود وضعیت شهرهای استان خواهد شد.

به گزارش خوزیان به نقل از خبرگزاری مهر | مجتبی یوسفی با اشاره به نشست امروز نمایندگان منتخب مردم شهرهای مختلف استان خوزستان در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: تلاش ما این بود که برای اولین بار جلسه هماهنگی بین منتخبان استان در اولین فرصت و با کمترین زمان بعد از برگزاری انتخابات و قبل از شروع به کار رسمی نمایندگان دوره جدید تشکیل شود؛ به‌یقین اتحاد، انسجام و هماهنگی بین نمایندگان حوزه‌های انتخابیه مختلف خوزستان، موجب بهبود وضعیت شهرهای استان و پیشبرد بهتر امور خواهد شد.

وی افزود: جلسه امروز ما تازه آغاز یک مسیر طولانی است و امید می‌رود این وحدت بین نمایندگان استان ادامه داشته باشد.

منتخب مردم اهواز، باوی، کارون و حمیدیه در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، گفت: از این زمان تا تشکیل مجلس جدید فرصت داریم. چنین جلساتی می‌تواند باعث آشنایی فکری هر چه بیشتر نمایندگان خوزستان با یکدیگر شود و امید می‌رود بتوانیم با شناسایی ظرفیت هر کدام از نمایندگان در مسیر تحقق اهداف و اولویت‌های اساسی استان‌مان گام برداریم.

وی ضمن اشاره به صحبت نماینده ولی فقیه در خوزستان مبنی بر اینکه رأی مردم، حق‌الناس بر گردن نمایندگان است، عنوان کرد: مردم به ما اعتماد کرده‌اند و بسیار مهم است که پاسخ اعتمادشان را چگونه بدهیم؛ این مسئولیت باری سنگین بر دوش ما است که از خداوند می‌خواهم توفیق مان دهد که این حقی را که مردم به گردن ما دارند، با عملکرد مثبت و در شأن آن‌ها ادا کنیم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
tr_sar tl_sar
آخرین اخبار