tr_tnav tl_tnav
کد خبر: ۱۴۲۲۰
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۰۰:۳۵
صنعت یعنی کارخانجات، بگوید مشکلات کدام کارخانه را حل کرده است و به کدام کارخانه توانسته مواد اولیه برساند و مشکل مالی آن را حل کند؟ هیچ کاری نکردیم اما حقوق می‌گیریم.
به شدت از بسیاری از ادارات کل در استان خوزستان، گله‌مند و به عملکرد آن ها معترض هستم که حقوق‌های کلان می‌گیرند و فکر نمی‌‌کنند که در ازای این حقوق چندین میلیونی چقدر کار مفید در طول ماه انجام دادند.

اگر ما در ازای حقوقی که می‌گیریم، کاری از اموری که به ما محول شده را انجام ندهیم، تعجب می کنم که چطور وجدان‌هایمان راحت است؟!

مثلا کسی که مسئول شهرسازی یا اداره کشاورزی یا صنعت و معدن است؛ صنعت یعنی کارخانجات، بگوید مشکلات کدام کارخانه را حل کرده است و به کدام کارخانه توانسته مواد اولیه برساند و مشکل مالی آن را حل کند؟ هیچ کاری نکردیم اما حقوق می‌گیریم.

در خوزستان دائما مسئله عدم رسیدگی مسئولین مطرح است و خوزستان نه تنها در کشور بلکه در سطح دنیا به کم کاری ادارات آن معروف شده است. سرمایه‌گذاران کویتی، قطری و عمانی علاقه‌مند‌ به سرمایه‌گذاری در خوزستان هستند اما به دلیل عملکرد ادارات راضی به سرمایه‌گذاری نمی‌شوند. آیا صحیح است که به این شیوه معروف شویم؟ 

مشکل اینجاست که ادارات ما سرمایه ‌گذران را از این چاله به چاله ‌ای دیگر می‌اندازند در حالی که سرمایه‌ گذاری رحمت است.

ما موظف هستیم در نظام جمهوری اسلامی دین خود را به طبقات زحمت‌ کش ادا کنیم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
tr_sar tl_sar
آخرین اخبار