کد خبر: ۱۶۱۶۳
تاریخ انتشار:۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۱
بازدید مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری از غرفه شرکت لوله سازی اهواز / تقدیر مسکنی از نخستین حضور فعال شرکت لوله سازی اهواز در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
در سومین روز از نمایشگاه ایران اکسپو2024 دکتر مهدی مسکنی مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری و دکتر علیرضا زمانپور مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی کشوری از غرفه شرکت لوله سازی اهواز بازدید نمودند.


به گزارش روابط عمومی شرکت لوله سازی اهواز؛ در سومین روز از نمایشگاه ایران اکسپو2024 دکتر مهدی مسکنی مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری و دکتر علیرضا زمانپور مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی کشوری از غرفه شرکت لوله سازی اهواز بازدید نمودند.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری‌ با قدردانی از نخستین حضور شرکت لوله سازی اهواز در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ گفت: نمایشگاه اکسپو فرصت مغتنمی برای شرکت لوله سازی اهواز است تا با عقد قراردادها و تفاهم نامه ها با شرکت های خارجی در نمایشگاه گام های جدی تری در تحقق بیش از پیش فرمان سال و در عین حال تصاحب بازارهای هدف و صادرات محصول خود به کشورهای همسایه در منطقه بردارد

دکتر مهدی مسکنی ضمن قدردانی از فعالیت‌های شرکت لوله سازی اهواز در جهت تحقق راهبرد سال در بحث جهش تولید عنوان کرد: امیدواریم همه بخش ها بتوانند در جهت تحقق شعار سال در بحث جهش تولید قدم بردارند و در این مسیر حرکت کنند.

در ادامه مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با مدیرعامل شرکت لوله سازی اهواز جهت رفع موانع صادراتی ، طرح های توسعه ای و سیاست های جهش تولید و افزایش بهره وری به بحث و تبادل نظرپرداختند.

مدیرعامل شرکت لوله سازی اهواز هم ضمن اشاره به فعالیت های این شرکت در حوزه تولید گفت: دراین نمایشگاه میزبان بخشی از بازرگانان و تجار از کشورهای مختلف بودیم که ازمحصولات با کیفیت تولیدی این شرکت استقبال نمودند.

محمدرضا دانیاری گفت: با ایجاد تنوع در روش های فروش به دنبال ورودبه بازارهای صادراتی جهان هستیم.

گفتنی است شرکت لوله سازی اهواز برای نخستین بار با حضور در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی (ایران اکسپو) به معرفی سبد گسترده محصولات و توانمندی‌ها خود پرداخته است.