کد خبر: ۱۴۴۷۱
تاریخ انتشار:۲۳ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۸
نشست عضو هیأت رئیسه مجلس با مدیرعامل و معاونین شرکت ملی حفاری ایران
مهندس یوسفی تاکید کرد: شرکت ملی حفاری نباید تضعیف شود/استفاده از پیمانکاران بومی کار شایسته ای است/معیشت پرسنل و کارگران در اولویت قرارگیرد/تولید مته حفاری ساخت داخل نماد بسترسازی و تکیه بر دانش و اعتماد به جوانان کشور توسط شرکت ملی حفاری است
مهندس مجتبی یوسفی نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون و عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی در نشست با دکتر گلپایگانی مدیرعامل و معاونین شرکت ملی حفاری ایران، با تاکید بر اینکه این شرکت نباید تضعیف شود، توجه به معیشت پرسنل، کارمندان و کارگران این شرکت را ضروری دانست.


نماینده اهواز بر احداث پتروپالایشگاه ها و صنایع پایین دستی تاکید و در عین حال گفت که برای اجرای آن نیاز به نفت خام است و شرکت ملی حفاری ایران به خوبی می تواند در تحقق این امر ثمربخش واقع شود.

عضو هیات رئیسه مجلس عنوان کرد: تولید مته حفاری ساخت جهاد دانشگاهی خوزستان با تکیه برعلم و دانش جوانان بدون بستر سازی شرکت ملی حفاری امکان پذیر نبود.

مهندس یوسفی در پایان خواستار از بکارگیری پیمانکاران بومی در حوزه نفت و حفاری و همچنین از خدمات و تلاش شرکت ملی حفاری ایران در سیل ۹۸ که در راستای مسئولیت های اجتماعی آن شرکت بود، تقدیر و تشکر کرد.